Canon 4044c004 to kolorowa drukarka laserowa, która oferuje wysokiej jakości wydruki w krótkim czasie. Urządzenie ma szybkość drukowania do 32 stron na minutę i jest wyposażone w technologię automatycznego drukowania dwustronnego, która umożliwia drukowanie dokumentów szybciej i zmniejsza zużycie papieru. Drukarka ma również szybki interfejs USB 2.0 dla ułatwienia połączenia z komputerem. Drukarka wyposażona jest w funkcję skanowania, dzięki czemu można łatwo skanować dokumenty i zapisywać je na komputerze. Drukarka Canon 4044c004 jest łatwa w użyciu i ma wygodny panel dotykowy dla łatwiejszego zarządzania drukiem. Urządzenie ma również zaawansowane funkcje zabezpieczeń, takie jak szyfrowanie i ochrona hasłem, aby chronić poufne dokumenty.
Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Canon 4044c004
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się
3 items w twoim koszyku
Items subtotal
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery
W tej chwili nie masz żadnych przedmiotów w koszyku.
- Aparaty fotograficzne Strona głównaSklep
- Aparaty bezlusterkowe
Symbol zastępczy produktu do porównania 1
Symbol zastępczy produktu do porównania 2
Symbol zastępczy produktu do porównania 3
Symbol zastępczy produktu do porównania 4
Porównaj
Filtruj produkty wg...
- Doskonałe rozwiązanie dla entuzjastów fotografii, zwłaszcza fotografów dzikiej przyrody, sportu i dynamicznych wydarzeń
- 32, 5 MP, matryca APS-C, 15 kl. /s¹, nawet 7-stopniowa stabilizacja obrazu², Dual Pixel CMOS AF II
- Filmy 4K, Wi-Fi i Bluetooth, transmisje na żywo w serwisie YouTube³, obracany ekran
ZAMÓW W PRZEDSPRZEDAŻY
- Cechy obowiązkowe (must be quality) muszą być standardowo zawarte w produkcie lub usłudze. Ich brak może spowodować utratę klienta.
- Cechy jednowymiarowe (one dimensional quality) mają największe znaczenie dla jego satysfakcji z produktu lub usługi. Bardzo ważne jest to, że większe spełnienie tego typu cech wpływa prawie proporcjonalnie na wzrost satysfakcji klienta, co z kolei może się przekładać na częstotliwość zakupu lub korzystania z usługi. Problemy ze spełnieniem cech jednowymiarowych zmniejszają zadowolenie klienta, jednakże nie postępuje to tak szybko, jak w przypadku cech obowiązkowych.
- Cechy wabiące (attractive quality) mają przyciągnąć klienta do produktu lub usługi. Popularność tych cech jest krótkookresowa i mogą się one przeistoczyć w cechy obowiązkowe lub zaniknąć. Źle zaprojektowane cechy wabiące mogą być przez klienta niezauważone. Ich brak nie ma wpływu na zadowolenie klienta, jednakże może decydować o utracie jego zainteresowania (jeśli jest on podatny na ciągłe uatrakcyjnianie oferty).
- Cechy obojętne nie wpływają na zadowolenie klienta.
Kwalifikuje się do bezpłatnej dostawy
- Idealne rozwiązanie dla twórcy treści, którzy fotografują i filmująDual Pixel CMOS AF II, 24, 2 MP, matryca APS-C, 12/15 kl. /s¹, filmy UHD 4K 30pWi-Fi i Bluetooth®, obracany ekran dotykowy, inteligentna stopka wielofunkcyjna
- Idealne rozwiązanie do robienia imponujących zdjęć portretowych i fotografowania rozległych krajobrazów oraz nagrywania niesamowitych filmów. Pełnoklatkowa matryca o rozdzielczości 24, 2 MP, szybkość do 40 kl. czułość ISO 102 400²Filmy 4K/60p, Full HD/180p, Canon Log 3, zaawansowane funkcje filmowania
- Pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy, który umożliwia fotografom hybrydowym rozwinięcie własnej kreatywności40 kl. /s, Dual Pixel CMOS AF II, 24, 2 megapiksela, 8-stopniowy wbudowany stabilizator obrazu¹Filmy 4K 60p², łączność Bluetooth i Wi-Fi, maks. czułość ISO 102 400
- Dla entuzjastów i twórców treści, którym zależy na większej kreatywności. Dual Pixel CMOS AF II, uczenie głębokie, 15/23 kl. /s (migawka mechaniczna/elektroniczna)24, 2 MP, matryca APS-C, maks. rozdzielczość filmów: 4K 60p, Wi-Fi i Bluetooth
- Pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy dla zawodowców45 MP, pełnoklatkowa matryca, 20 kl. /sFilmy w formacie RAW o rozdzielczości 8K, nawet 8-stopniowy wbudowany stabilizator obrazu, maks. czułość ISO 51200
23/09/2014
Co decyduje, że klient sięga na półkę akurat po ten produkt? Jak to przewidzieć i zaplanować? Jak wpisy na forach mogą zwiększyć naszą sprzedaż?
Jeden negatywny komentarz niezadowolonego klienta powtórzony na wielu forach trafia do tysięcy potencjalnych nabywców. I niestety, może spowodować, że ostatecznie ten produkt czy usługa nie zostanie kupiona. Firmy robią więc wszystko, aby zrozumieć wymagania i upodobania klientów i zaoferować im to, czego dokładnie oczekują i z czego będą zadowoleni. Ten sam Internet, który może zadecydować o sukcesie czy porażce firmy jest najlepszym źródłem wiedzy o gustach klientów. Tylko która opinia jest ważniejsza dla efektywnej sprzedaży? Ta, o intrygującym opakowaniu czy też o tym, że zegarek jest wodoodporny do 40 m głębokości? Co jest ważniejsze dla naszego klienta? Menedżer produktu nie powinien na to pytanie odpowiadać kierując się jedynie swoją intuicją.
W roku 1980 japoński profesor Noriaki Kano opracował model pozwalający na badanie zależności rozwoju cech produktów lub usług i poziomu satysfakcji klienta. Podstawowe założenie modelu opiera się na twierdzeniu, że nie wszystkie cechy składowe są dla klienta tak samo ważne. Dzięki opracowanemu przez niego modelowi można wyodrębnić cztery (niektóre źródła podają pięć) grupy cech: wabiące, standardowe, jednowymiarowe i obojętne. Jako piątą cechę specjaliści przyjmują odwrotnie działającą cechę jednowymiarową. Im więcej jej w usłudze lub produkcie, tym większe niezadowolenie klienta.
Z perspektywy klienta cechy produktu czy usługi wyglądają następująco:
Do stworzenia modelu Kano, konieczne jest przeprowadzanie badań wśród klientów. Tu, z pomocą przychodzi nam Internet pełen opinii zadowolonych i niezadowolonych klientów czy oczekiwań potencjalnych nabywców.
Prawdziwy problem zaczyna się w momencie interpretacji przygotowanego modelu. Wyobraźmy sobie sytuację, że model wskaże na daną cechę usługi jako obojętną dla klienta, a nawet powodującą jego rozdrażnienie. Jednak w strategii marketingowej przyjętej przez firmę właśnie ta cecha jest promowana w sposób agresywny. W efekcie klient staje się coraz bardziej nerwowy, zaczyna unikać usługi i usługodawcy. Jednocześnie statystyki potwierdzają, że firma traci rynek. W końcu ktoś przerywa błędne koło, ale firma traci zainwestowane pieniądze, a chcąc przetrwać na rynku musi przygotować się na dodatkowe koszty związane z odzyskaniem straconych klientów.
Grupując cechy naszych produktów i usług według modelu Kano możemy w sposób świadomy wpływać na ich sprzedaż. Podstawą jest zadbanie o istnienie standardów - ich brak jest równoważny z rynkowym samobójstwem.
Chcąc zwiększyć sprzedaż pracujemy głównie na cechach jednowymiarowych, które przekładają się też na przywiązanie do marki. To właśnie te cechy, jeśli klient się pojawi, mają największe prawdopodobieństwo wpływu na jego pozytywną decyzję zakupu.
Do ściągania klienta i wyraźnego akcentowania działania firmy wykorzystujemy cechy wabiące.
Unikamy inwestowania zasobów w promowanie cech obojętnych i negatywnych.
W ten właśnie sposób model Kano pozwala modelować planowanie wykorzystania zasobów finansowych związanych z marketingiem i sprzedażą tak, aby przynosiły one największe efekty i - co za tym idzie - zadowolenie klientów.
Krzysztof Kowal
Powiązany artykuł: Projektowanie zachwytu
14/02/2022
Trendy w rozwoju menadżerów
Ostatnie dwa lata zmieniły krajobraz naszych biur i sposób pracy. Model pracy hybrydowej zostanie z...